Škoda Octavia 103 kW
285 000
Nafta

Prověřit vozidlo mechanikem

Více informací

Popis vozidla

Škoda Octavia II. generace, hatchback, metalíza, 2.0 TDI 103 kW / 140 k, 6°DSG. Pravidelně servisovaná, opečovávaná.

Xenonové světlomety, zámek řadicí páky, zvýšený podvozek, spodní kryt motoru, zadní stěrač, dešťový senzor, výškově nastavitelná sedadla.

Na zadních bočních oknech jsou přesně padnoucí stínítka držící na neodymových magnetech.

Zajímavost: svítí obě zadní mlhová světla.

Interiér
Zámek řadící páky
Zadní dělená sedadla
Výškově nastavitelné sedadlo řidiče
Výškově nastavitelná sedadla
Vícezónová klimatizace
Venkovní teploměr
Příprava ISOFIX
Palubní počítač
Nastavitelný volant
Multifunkční volant
Exteriér
Zaslepení zámků
Zadní stěrač
Vyhřívaná zrcátka
Sensor stěračů
Ostřikovače světlometů
Mlhovky
Metalíza
Litá kola
Výbava
Emisní štítek 4 (zelený)
Euro4
4x airbag
Xenonové světlomety
Tempomat
Imobilizér
Posilovač řízení
ASR (protiprokluzový systém kol)
ABS

Základní informace

Cena
100 000 Kč
Rok výroby
2006
Převodovka
Automatická
Palivo
Nafta
Najeto
285 000 km
Servisní kniha
NE
Výkon
103 kW
Karoserie
limuzína / sedan
Stav vozidla
Odpovídající stáří
Objem
1968 ccm
Barva
Stříbrná
TMBBE21Z762226021

Každé auto má svůj příběh

Fairplay příběh

Auto si nakonfiguroval otec ve firmě jako služební. Za 4 roky tak najezdilo 140t km povětšinou v dálničním tempu, na větší vzdálenosti. Poté šlo v roce 2010 na "odpočinek" ke mně. Dostávalo naftu bez biosložek, plyn šel ku podlaze vždy jedině až po zahřátí celého auta, a po přistání po živější jízdě bylo dochlazováno turbo. Ono to turbo totiž už asi od 100t km vytrvale popiskuje... Postupně se vyměnily kdeco - tlumiče, pružiny, dvouhmota, vstřiky, xenony (komplet - po krádeži), nové jsou též blikače ve zpětných zrcátkách (do původních zateklo a zkorodovaly), letos v únoru komplet přední brzdy a brzdové hadičky, v červenci nová autobaterie. Plán byl najezdit s autem 500t km, nicméně začal jsem pracovat z domu a snížil se počet delších cest, přišlo první dítě, přišel první okamžik kdy jsme se s věcma nevešli jen do kufru, a teď je na cestě druhé dítě, takže se budeme muset vlézt s věcmi jen do kufru... Takže jsem se rozhodl, že od původních plánů ustoupím, auto prodám a koupím prostornější... A tak je tedy tady. Auto schytalo pár drobných ran, bylo objeto klíčem, přelakováno (kromě střechy a zadního nárazníku), o pár měsíců později nějakým "umělcem" odřeno z boku na parkovišti, znovu tedy přelakováno, přestal fungovat ostřik zadního okna, čelní okno je původní, na karoserii jsou oprýskaniny od kamínků (zejména nad čelním oknem) a místy trochu rzi. V autě se nekouřilo, nikdy nemělo DPF, zato vždy mělo (a stále má) roční dálniční známku a vzhledem k původním dlouhodobým plánům je stále ještě havarijně pojištěno, aby mohlo vždy dostat náležitou péči. Bohužel s krádeží xenonů jsem přišel i o pečlivě vedenou servisní knížku. :( Auto je na letních pneu 205/55 R16, vzorek cca 5-6 mm.

Kontaktujte prodejce

Zkušenosti majitelů

Přidat zkušenost

Zobrazit recenzi

Recenze vozu Škoda Octavia Nafta 103 kW

Vůz je jednoduchý a cílí hlavně na české rodiny, ale svou spolehlivostí a kvalitou zpracování si získal i spoustu fleetových zákazníků. Téměř každý umí Octavii servisovat, takže na případný problém najdete vždy řešení. Podobné je to i s náhradními díly, které jsou vždy k dostání a za dobrou cenu. Co doporučit? Pro nenáročného řidiče s nižším ročním nájezdem je vhodná drhá generace s benzínovým 1,6 Mpi 75 kW. Motor je spolehlivý a s lehkou...